PARKERENKEULEN-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Kan ik online reserveren?

Als u parkeerlocaties wilt vergelijken kunt u de juiste vertrek- en aankomstdata invullen. Hierbij geeft u een tijdsindicatie op. Er zal een overzicht verschijnen met alle beschikbare parkeerlocaties bij Keulen Airport. Zodra u de gewenste parkeerlocatie heeft gevonden kunt u direct online een reservering plaatsen. Na de voltooiing ontvangt u een reserveringsbevestiging.

#
Welke datum moet ik bij het reserveren invullen?

U vult de datum in waarop u gaat parkeren bij Keulen Airport. Als u op 15 augustus aankomt om 23:00 dan betaalt u ook voor de dag 15 augustus. Het verschilt hoe parkeeraanbieders de prijs berekenen.

#
Klopt het dat de prijs wijzigt als ik een andere tijd invoer?

Het kan zijn dat de prijzen veranderen als u een andere aankomst- of vertrektijd invoert. Sommige aanbieders werken met prijzen van hele dagen en andere aanbieders baseren hun prijzen op halve dagen.

#
Welke tijd vul ik bij het boeken in?

Wanneer u Valet parkeert, dan vult u de tijd in dat u verwacht aan te komen op het vliegveld. Bij terugkomst geeft u de tijd op dat u denkt klaar te staan voor vertrek. Vaak is dit 1 uur na het landen. Neem direct contact op met de parkeeraanbieder om deze tijd zoveel mogelijk te beperken. Bij Shuttle parkeren vult u hier de tijd in dat u verwacht aan te komen op het parkeerterrein. Voor de tijd vanaf de parkeerplaats naar het vliegveld kunt u een half uur rekenen. Zo weet u zeker dat u niet te weinig tijd rekent voor het parkeren.

#
Ging mijn reservering goed?

Na het reserveren krijgt u automatisch een reserveringsbevestiging toegestuurd naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven. Zodra u bij ons boekt zetten wij automatisch uw boeking door naar de parkeeraanbieder. Wij raden u aan om een gratis account aan te maken op Parkerenkeulen-airport.nl. Heeft u binnen 24 uur geen e-mail ontvangen in uw mail- of spambox? Log dan in op uw account of mail naar onze klantenservice. Neem contact op met de parkeeraanbieders als dit gebeurt op de dag van het parkeren zelf. Zij kunnen u dan het snelste helpen met uw reservering.

#
De vluchttijden zijn nog onbekend, kan ik al wel een parkeerplaats reserveren?

Ja, zodra u weet op welke data u vliegt is het al mogelijk om een parkeerplaats te reserveren. De tijden die u opgeeft tijdens het reserveren zijn een indicatie voor de parkeeraanbieders. Zodra u de exacte tijden weet kunt u ons een e-mail sturen met daarin de vluchttijden. Vaak staan de vluchtgegevens aangegeven in de reserveringsbevestiging.

#
Zijn er nog parkeerplaatsen beschikbaar?

Onze website laat de actuele beschikbaarheid zien van de parkeerlocaties. Nadat u de juiste data heeft ingevuld ziet u dus een lijst met alle aanbieders die een parkeerplaats vrij hebben.

#
Hoe lang van tevoren kan ik het beste reserveren?

Wij raden reizigers altijd aan om er vroeg bij te zijn. Dit bespaart u geld en veel ongemak. Boek minstens een week van tevoren een parkeerplaats. Tijdens de vakantieperiodes kunt u het beste al twee weken van tevoren beginnen met vergelijken. U ziet waar nog plaats is door de tijden in te vullen van uw vlucht.

#
Kan ik met meerdere auto’s komen?

Tijdens het reserveren geeft u aan met hoeveel auto’s u komt. Bij de parkeerlocatie wordt hier rekening mee gehouden. Mocht dit aantal dus wijzigen tussendoor, geef dit dan aan ons door. U kunt ons dan een e-mail sturen naar contact@parkcare.nl met uw gegevens en de wijziging. Vermeld hierbij ook het gewijzigde kentekennummer.

#
Kan ik mijn reservering ook wijzigen of annuleren?

Bij een wijziging kunt u contact opnemen met ons door middel van een e-mail of via het contactformulier op de pagina contact. Bij het contacteren geeft u aan welke wijziging u door wilt voeren. Bij het verwijderen van uw boeking kunt u dit doorvoeren in uw account op Parkerenkeulen-airport.nl. U leest in de algemene voorwaarden de terugbetalingsregeling. De algemene voorwaarden is te vinden via de link op het formulier bij het reserveren.

#
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen in mijn mailbox?

U ontvangt binnen 24 uur een bevestiging van uw reservering. Vaak komt deze terecht in uw mailbox, maar het kan zijn dat deze belandt in uw spambox. Controleer beiden dus goed. Heeft u niks kunnen vinden? Dan kunt u via uw account op Parkerenkeulen-airport.nl hem opnieuw verzenden. Tevens vindt u hier alle gegevens wat betreft uw reservering. Wanneer u geen account heeft aangemaakt bij het reserveren dan kunt u contact opnemen met ons via de telefoon, chat of mail.

#
Ik wil toch met een andere auto komen, moet ik dit doorgeven?

Dit is mogelijk. Zodra u heeft besloten om met een andere auto te komen, zult u het gewijzigde kentekennummer moeten doorgeven. Dit kunt u doen door een mail te sturen naar contact@parkcare.nl. Laat ons weten wat het kenteken is waarmee u gaat reizen en wat uw gegevens zijn. Wanneer u heeft besloten om met een andere auto te komen op de dag van het parkeren, dan kunt u direct contact opnemen met de parkeerlocatie. Zij zullen dan in hun gegevens het kenteken voor u aanpassen.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe